dinsdag 4 april 2017

Chris Baeten

Ik ben op 13 februari 1978 beginnen werken op de loondienst bij Teepak in Lommel. 
Dit is een chemisch bedrijf dat volcontinue draait en waar ze velletjes voor worsten maken op basis van papier. Het vel rond boterhamworst  of bifiworstjes is zo een voorbeeld. Maar ook rond knackworstjes  maar dat wordt dan eerst gekookt er dan gepeld . We waren een Amerkaans bedrijf. Later werden we Scots en nu is het een Fins bedrijf en heet het Viskoteepak . Ik heb er 38 jaar gewerkt en steeds op de loondienst. Ik ben wel toen mijn baas op pensioen ging payroll administrator geworden. Ik heb dat altijd heel graag gedaan eerst nog met tikkaarten en later helemaal geautomatiseerd. Een heel afwisselende job en steeds veel contact met al de werknemers. Op 1 maart 2016 ben ik op op brugpensioen  (SWT) kunnen gaan. En daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.

Ik ben op 29 september 1978 getrouwd met Marcel Haselaars. Hij gaf les in Beringen Nederlands en geschiedenis. We zijn ook in Koersel ( Beringen ) gaan wonen en wonen er nog steeds. Hij is ook op 1 maart 2016 op pensioen gegaan. Dus nu kunnen we samen genieten. Ik heb 2 kinderen Tim  35 jaar en Marlies 33 jaar. En ondertussen 4 kleinkinderen 1 meisje van 6 jaar en 3 jongens van 5, 4 en 2,5 jaar.

Mijn hobby 's zijn tennissen, fietsen , zwemmen en reizen en dan natuurlijk mijn 4 kleinkinderen houden ons ook bezig.
We zijn in maart pas naar New York geweest.
In mei staat er nog Mallorca op het programma en eind november gaan we op cruise naar Nieuw Zeeland. 


Zo dat is het zo wat. Een gewoon leven niks spectaculair. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten