woensdag 29 maart 2017

Maurice Slootmaekers

In 1978 gestart in supermarkt Unic in Lanaken, waar ik de boekhouding en administratie verzorgde.
Later kwam dan ook het informatica gedeelte erbij.
Ondertussen in 1981 getrouwd met Bea Meers en in 1986 en in 1990 werd ons gezinnetje uitgebreid met 2 adoptiekinderen uit Chili.
Begin 1991 begonnen wij met veel enthousiasme een nieuwe supermarkt in Paal, maar 8 maanden later werd mijn vrouw zwaar ziek. Eind 2000 is ze dan overleden.
In 1999 heb ik een bijscholing informatica gevolgd en ben ik in 2000, na 22 jaar in de supermarktbranche gewerkt te hebben, gestart bij Philips (SPECS) in Hasselt.
In 2002 leerde ik Anne Lemmens kennen en verhuisde ik naar Aarschot. Zij was weduwe en had 3 kinderen. Ons gezin werd groter…
Ondertussen was ik ook van Philips Hasselt naar Philips Leuven verhuisd (RCA en later naar Software).
En in 2004 ging onze afdeling over naar NXP Semiconductors.
Ondertussen kwam er 1 kleinkind en 2 plus-kleinkinderen bij. Alles verliep naar wens tot mijn vriendin in mei 2013 ziek werd. Na de nodige behandelingen werd zij in september genezen verklaard.
Dit was spijtig genoeg maar heel tijdelijk en in november werd zij terug opgenomen in het ziekenhuis  en eind 2013 is zij dan gestorven.
Het leven gaat verder…
Ondertussen heb ik Marleen Vanacker leren kennen en ben ik naar Scherpenheuvel verhuisd.
Zij heeft 4 kinderen.
Dus dat betekent dat er ondertussen 2 kinderen + 3 plus-kinderen + 4 plus-kinderen zijn. Aangevuld met partner en dan zijn er ook nog 1 kleinkind en 3 plus-kleinkinderen (en nog eentje op komst). 
Dat is een hele drukke bedoening (en een bijna onmogelijke opdracht) om alle kinderen en plus-kinderen met partner en kleinkind en alle plus-kleinkinderen samen te brengen.
En als er dan nog tijd overschiet voor hobby’s dan ga ik badmintonnen en volg ik ook nog zwemlessen.
Ik zou graag meer op reis gaan, maar heb er veel te weinig tijd voor
L


Geen opmerkingen:

Een reactie posten