zondag 19 maart 2017

Benny Biesmans

De dag na het beëindigen van mijn legerdienst beginnen werken in Huize St.Vincentius Zelem (een tehuis voor geplaatste kinderen), op 500m van mijn deur. 
Officieel was ik daar boekhouder-econoom, maar in de praktijk was ik er manusje-van-alles: alle aankopen regelen, toezichter op 4 onderhoudsmannen, buschauffeur, nonnetjes naar waar dan ook in België voeren, ... en de boekhouding doen, thuis na mijn uren. 

Na 7 jaren ben ik dan beginnen werken bij BAC in het 'verre' Brussel. BAC werd BACOB, Artesia, Dexia en uiteindelijk Belfius Bank. Ik heb er altijd op accounting gewerkt, voornamelijk maandelijkse rapporten maken voor de directie en documenten toeleveren voor de audits door de bankrevisoren. Twee jaar geleden heb ik kunnen gebruik maken van een uitstapregeling: tot mijn pensioen wordt ik voor 50% betaald zonder te hoeven werken.

Ik was getrouwd met Ida Vanhaeren, die mij twee prachtige kinderen bezorgde, Frederik en Celine. Helaas is Ida in 2009 veel te vroeg overleden, 49 jaar jong. 
Op zoek naar antwoorden ben ik dan in 2010 van de Franse Pyreneeën naar Santiago de Compostela gestapt (800km). Het jaar nadien heb ik de Camino gefietst van Zelem naar Santiago en terug (4800 km). Op deze tocht heb ik Ginny Truscott ontmoet. Wij leven nu gelukkig getrouwd samen: 2847 234th Ave SE, Sammamish (Washington), vlak bij Seattle. Ginny heeft ook twee kinderen van dezelfde leeftijdscategorie als de mijne. Ook zij verloor haar man op jonge leeftijd. Na 58 jaar gewoond te hebben op 500m van mijn ouders en 1km van mijn twee broers, leef ik nu dus +/- 10 vliegen van Zelem met een tijdsverschil van 9 uren!


Hobby's: reizen, fitness, wandelen,...teveel om op te noemen. 
Foto's van al onze activiteiten kan je zien op exposure.com waar ik maandelijks een reportage publiceer, zodat familie en vrienden in België kunnen volgen wat wij allemaal uitspoken. Link: https://bennybiesmans.exposure.co



Benny & Ginny op Alki Beach in West Seattle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten