dinsdag 21 maart 2017

Carlo Wijnants

2 weken nadat ik afstudeerde begon ik te werken bij ANL plastics te Wellen
op 3 km van mijn woonplaats
en op 1 november 2015 ben ik daar op brugpensioen gegaan

Dat was een familiebedrijf waar alles zeer informeel geregeld was
Mijn eerste werk was: kijk eens of we wel goed bezig zijn
Dat was niet met alles zo

Toen hebben ze mij personeelsdirecteur gemaakt
Maar ondertussen heb ik het bedrijf ook volledig geïnformatiseerd
Milieuvergunning in orde gezet (er was niks, en dan een aanvraag gedaan van 510 blz in 12 voud)
En was ik voor de rest betrokken bij zowat alles wat er gebeurde

De laatste 15 jaar was ik verantwoordelijk voor de kostprijscalculatie

Ik ben gehuwd met An Baldewijns uit Wellen
We hebben gebouwd in Wellen

We hebben een dochter en een zoon en
ondertussen ook 4 kleinzonen waar we nogal wat tijd insteken

buiten de kleinzonen zijn mijn hobby’s fietsen
(iets minder dan vroeger, maar toch nog 120.000 km deze eeuw)
Foto’s maken (veel van de kleinkinderen)
Op (fiets)reis gaan

En als het te slecht weer is, aan mijn stamboom werken


(An Baldewijns)


De kleinzonen

Een foto van begin maart 2017 in de B&B van ons nichtje in Sri Lanka
Met een zwembad van 8500 km lang achter het terras
(wordt ook Indische oceaan genoemd)…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten