zondag 19 maart 2017

Jos Onclin

  • Na mijn militaire verplichtingen ben ik begonnen in juni 1979 op de boekhoudafdeling en daarna als vertegenwoordiger bij de Brouwerij Jupiler in Luik, die na de fusie met Stella Artois en nog vele andere brouwerijen uitgegroeid is tot de grootste brouwerij ter wereld.
  • Ook sinds 1981 getrouwd, heb 2 dochters en ondertussen 2 schone zonen en één kleindochtertje (2 jaar) en dat zij mijn oogappel is, wees maar zeker !
  • In 1984 gebouwd in Riemst (Vroenhoven), maar woon nu in Herent bij Leuven.
  • Ben sinds juni 2015 met brugpensioen, maar ben toen op zelfstandige basis begonnen bij Full Control Medical die instaan voor het vervoer van medische teams en organen bij donorprocedures. Zo kan ik nog regelmatig mijn tijd nuttig besteden bij de  transplantaties, want organen doorgeven = doorleven.
Mijn mail adres josonclin@telenet.be ,
en verzoeken voor fb zullen zeker geaccepteerd worden.


Heb hier enkele foto’s bijgevoegd van mijn hobby’s :
nog steeds voetballen, wedstrijd vorig jaar op STVV

Natuurlijk af en toe een lekker pintje drinken, zeker de derde helft van een voetbalmatch

Vorig jaar met de moto naar Zuid-Frankrijk en Schotland

Mijn laatste nieuwe aanwinst vorige week, om dit jaar naar Spanje en The Highlands in Schotland te gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten